Natty 401



7 megjegyzés
ez egy elég olcsó lakk, nem is vagyok oda érte de ez a szín kiáltott értem, hogy vegyem meg! :) ♥




eredetileg a gyűrűs ujjamra más színt kentem de nem tetszett az összhatás és segítő kezek hiányában magamnak kellett megoldjam a körömlakklemosást. valahol láttam, hogy arctisztító vattakorongokat darabolt szét és nyomkodta a körmére, persze előzőleg lemosóba mártotta. ez a technika most nekem is bevállt, leszedtem a nem kívánt színt és a többinek nem esett baja.


tapasztalat, 
PRO: szép szín, olcsó
KONTRA: sűrű állag, rossz ecset hosszabb-rövidebb szálakkal. 
a tartósságát nem tudom, de van egy lilám ebből a márkából az 2 napig bírta. :) 




7 megjegyzés:

adryenka at: 2012. június 17. 10:00 írta...

Wow de gyönyörű a színe....!!!!

Elinore at: 2012. június 17. 13:09 írta...

igen, nagyon jó színe van! :) és a fotó még nem is adja úgy vissza. :)

Petra at: 2012. június 18. 2:53 írta...

Tényleg gyönyörű színe van! :)

Barta Veronika at: 2012. június 18. 10:33 írta...

Ilyen színű lakkot keresek egy ideje, gyönyörű! :)

Elinore at: 2012. június 18. 11:11 írta...

Romániába kell jönnöd érte, de ha ez vigasztal a lakk szinte ingyen lesz! :D

Hajnal at: 2012. szeptember 29. 2:57 írta...

Nagyon jó színe van. :) Imádom. :)

djkaty at: 2012. szeptember 29. 13:40 írta...

Ezt a színt én sem tudtam volna otthagyni :-)

Megjegyzés küldése

newer post older post