Avon + Essence másnap



4 megjegyzés

ez a lakk most két napig sem bírta, mint legutóbb. nos, lehet mondani, hogy biztosan az alaplakk, vagy a fedőlakk, vagy akármi de tény, hogy körülmények ide vagy oda a legolcsóbb lakkom is tovább bírja, mint ez! alaplakk most Artistry volt, egy ideje használom nagyon bejövős. a fedőlakk Farmec, az is tartós. a csillámos körmömről ugyanúgy lehámlott, mint  a nem csillámosról ráadásul a bal kezemen! szóval lehet ezt fogni bármire, ez a lakk akkor is egy nagy kupac...! túl vastag és lehámlik. ez van... 





4 megjegyzés:

Névtelen at: 2012. július 5. 14:51 írta...

Szia!
Szuper a blogod, már most imádom a képeidet, fel is iratkoztam! :)
Ha van kedved, kukkants be hozzám!

http://lifelikevision.blogspot.hu/

Elinore at: 2012. július 5. 23:17 írta...

szia! köszi a bókot és a követést! ♥

IsaBella at: 2012. július 6. 11:45 írta...

Szia! Nagyon szupi blog, fel is veszem a bloglistámba, hogy máskor is eltaláljak hozzád! :)
Én is jártam már így meg avonos lakkal, a Grey Cement matt lakkal. Imádom, meg minden, de mosogatás, hajmosás, tusolás, pláne fürdés teljesen kikészíti...
Megkaptam a kérdésed a Rapsodikról. Tömören: csak jó a véleményem! :) De majd lesz egy hosszabb bejegyzés róluk! :) Eredetileg kicsit későbbre terveztem, de akkor most megpróbálok a következő pár napban összehozni! :)
Olvastam, hogy te is romániai vagy. Lehet érdeklődni, hogy pontosan honnan? :) Akár e-mailben is elküldheted a választ, ha itt nem szeretnéd nyilvánosan. :)
Címem: vaniliamamor@gmail.com.
Kellemes estét! :)
Bella

Elinore at: 2012. július 6. 11:53 írta...

szuper! epedve várom a bejegyzésed a Rapsodi-ról, ugyanis kisvárosunkban nem sok drogéria van, számszerint egy sem és a helyi herbáriában szerzem be a lakkjaim nagy részét. ott jelent meg ez a márka ezért voltam kíváncsi rá, láttam, hogy te használod.
hogy a kérdésedre is válaszoljak, megteszem itt, mert miért ne? :D
Naszalontán születtem, sokáig éltem Nagyváradon és most Élesden (Alesd) lakom. :) örülök, hogy tetszik a blogom! ez kölcsönös! :) ;) ♥

Megjegyzés küldése

newer post older post