Közös körömfestés Pipaccsal. :)



2 megjegyzés
alig vártuk a találkozást, természetesen másnap hozzá fogtunk körmözni.
én kipróbáltam az Avon Coral Reef-jét, rá az Essence Night in Vegas pelyhes lakkjával.
Pipacs szintén Avon lakkot használt, a Pastel Pink-et, rá pedig egy Farmec-et, a Disco soroztat 3-as lakkját. :) alaplakknak én a S-he műköröm hatású alaplakkot használtam, bele is szerettem alig várom, hogy megvehessem! természetesen az Essence pelyhes lakkját meg is vettem! :) jövőre talán ebbe az Avonos-ba is befektetek, tetszik a színe, habár a 3 réteget elbírja. most csak kettőt kentem.
íme a végeredmény:




2 megjegyzés:

pipacs at: 2012. augusztus 31. 0:36 írta...

:) ♥

IsaBella at: 2012. szeptember 3. 10:27 írta...

Nagyon szépek, mindkettő!

Megjegyzés küldése

newer post older post