Sminkes bejegyzés



9 megjegyzés

mivel néha hobbiból fotózok, nem árt ha kicsit tudok sminkelni is, hisz akiket fotózok nem mindenki tud  és sminkest hívni pedig elég költséges dolog lenne, pláne ha a képek csak hobbiból készülnek. így autodidakta módon tanulgatok, igaz régóta sminkelem magam is, illetve kurzusokon is vettem már részt. az, hogy mennyire megy is a dolog nem tudom megítélni, mindenesetre van hova fejlődnöm az biztos!
régóta akartam készíteni egy sorozatot, kicsit élénkebb, merészebb sminkkel. itt van néhány kép a sorozatból. ♥ 













amiket használtam:
  • Miss Sporty Studio Color Eyeshadow Duo - 222 Lively Spirit
  • beautycycle Colour Eyeshadow Duo - Jade
  • Artistry kiegyensúlyozó alapozó - Natural
  • Artistry korrektor - Light
  • Artistry Escape to Paradise paletta - az arcpirosítókat és a fehér szemhéjpúdert használtam.
  • oriflame bronzosító púder
  • Miss Sporty Perfect Color Lipstick - 014 Pink Lady
  • Oianyu paletta
  • beautycycle dúsító szempillaspirál
  • Oriflame Beauty Eye Liner Stylo

Nektek hogy tetszenek az ilyen élénk színek sminkben?

9 megjegyzés:

Unknown at: 2012. november 16. 22:06 írta...

NE haragudj,amilyen szépek a manijaid, a szemöldököd.......hàt enyhen szólva....mondd,ezt hogy birtad elkövetni?tetovált?mert borzasztó.

Névtelen at: 2012. november 17. 0:28 írta...

Nyilván építő jellegű kritikának szánta ő is, csak nem csomagolta be.
A smink tényleg túl harsány és nem átgondolt/kidolgozott. A lány természetes szépsége teljesen elveszik tőle. A fotók, a beállítások viszont nagyon jók. Érdemes lenne natúrabb sminkkel újrafotózni a lányt.

Névtelen at: 2012. november 17. 10:22 írta...

Én sem akarlak megbántani, de a smink témát hanyagolnod kéne itt a blogon, amíg nem tudod az alapokat. Eldolgozatlan és kezdetleges a smink, szegény lány szemöldöke pedig rémes lett. A képek szépek, a beállítások jók, de a smink nem a te asztalod egyelőre

Elinore at: 2012. november 19. 1:33 írta...

építő jellegű kritikákat vártam, de ebből nem sokat tanultam.eldolgozatlan, átgondolatlan.ebből nem tudom meg, hogyan is kellene csináljam. a koncepció egy vad, szokatlan, harsány smink volt, lehet még nem tudom eldolgozni úgy mint a profik, de azt írtam is a posztban. egy nem utcai, vagy hordható smink volt a cél.
az, hogy mit teszek a blogomba még mindig az én kiváltságom, nem vagyok hatásvadász blogger, aki a népszerűségre hajt mindenáron, az a célom, hogy megosszak és tanuljak. nem állítottam soha, hogy a smink az én asztalom lenne, attól még próbálkozhatok vele nem?
ami meg a szemöldököt illeti, nem az én művem, nekem sem tetszik de láttam már profi sminkesnek titulált bloggerinát sokkalta borzasztóbb szemöldökkel. :) köszi a kommenteket! :)

Elinore at: 2012. november 19. 1:42 írta...

jah, és ha nem névtelenül írnátok, akkor most meg tudnám nézni Ti hogyan is csináljátok és nekem is, hogyan kellene. de erre ugye nincs lehetőség.

Unknown at: 2012. november 26. 3:16 írta...

Haha... édes névtelen kommentelők, akik még végig sem olvassák a posztot.... Ha végig olvasnák, akkor nem akarnák a harsány, színes őrületet is eldolgozni.
én sem értem, mire fel ez a 'ne rakd a blogra'... ez a te blogod, ha valakinek nem tetszik nem olvassa... ennyire egyszerű, nem?
Szerintem sokkal jobban sminkelsz, mint néhány lány 1-1 sminkversenyben.
A szemöldök nekem fel sem tűnt egyébként.
Szerintem csinálhatnál még sminkeket.
ÉN is fotózgattam: tetszenek a fotók!:) Én esetleg egy kicsit ruha ügyben is elszálltam volna. Bár gondolom hideg volt.:)

Elinore at: 2012. november 26. 3:19 írta...

szerettem volna ruha ügyben is elszállni jobban, de a lehetőségek végesek sajnos. eredetileg kölcsönözni akartunk de sem nekem sem a modellnek nem érte meg a beruházás. :S lesznek még sminkes posztok biztosan! :) köszi a kommentet! kedves vagy! :)

Barta Veronika at: 2012. december 11. 4:32 írta...

Nekem a második smink nagyon tetszik, a modellnek jobban is áll, egy finomabb véggel simán utcakompatibilis. Szerintem. A szemöldökkel sincs komoly gond, hiszen a lány arca kerek, a kerek archo pedig szögletesebb szemöldök illik, az áll jól. Lehet egy picit túlzás ami a lánynak van, de ezt a viselőjének kell eldönteni, neki mi tetszik. Szerintem próbálkozz nyugodtan, mással nem kell foglalkozni. :)

Elinore at: 2012. december 11. 8:37 írta...

köszi Verus a kommentet. tudod e szemöldök leginkább azért szúrt szemet egyeseknek, mert egyszer én is elmondtam a véleményem egyik sztárbloggerina szemöldökéről, igaz legalább nem névtelenül. :) ilyen az adok-kapok. :D

Megjegyzés küldése

newer post older post