A nyár kedvencei



2 megjegyzés
Pipacs inspirálta ezt a bejegyzést, sokat gondolkodtam megírjam-e ezt a  posztot, nem nagyon illik a blog profiljába, de végül úgy döntöttem, miért is ne? :)

Arcápolás: Artistry essentials Bőrkiegyensúlyozó rendszer. ez a mini változat, ezt használom ha utazok, imádom! de megvan minden nagyban is, otthoni használatra és általában nyáron használom, mert jól mattít.. nekem alapból elég zsíros a bőröm, ezért nyáron a mattítás a fő szempont. ez a rendszer nagyon bevált nekem, sok mindent használtam már, de az arcom folyton fénylett, amit utálok. ez a rendszer viszont normalizálta a fényességet. :)
különleges bánásmód: Artistry essentials Pórustisztító maszk. heti egyszer, 10 perc és a bőröm megint csak mattul. :)
bőrradír, hámlasztás: beautycycle Tűz 3 az egyben maszk-bőrradír-bőrélénkítő. erről csak annyit tudok mondani, hogy imádom!
alapozó: Artistry Kiegyensúlyozó alapozó. megint csak a matt hatás a cél, soha ilyen könnyű alapozóm nem volt eddig, mindtől zsíros és fényes lett a bőröm, általában kőpúdert használtam nyáron, de ez lepipálta  a kőpúdert! :) néha teszek felé, ha azt szeretném, hogy jobban fedjen, de általában magában használom, mert abszolút nem látszik és tökéletessé teszi a bőrt!
azén nyári illatom, ami tulajdonképpen inkább tavaszi, de annyira imádom, hogy egész nyáron ezt használtam:  
Wistful Aroma testpermet.  nem is akartam megvenni, hisz testpermet, de anyu megvette a szülinapomra. ez egy 100 milis üveg és a testpermetnek parfüm ereje van, az-az volt parfümöm, ami negyed ennyi ideig nem tartott. szóval a tartósságával semmi gond, sőt! az illata nekem színtiszta orgona, de ezt írják róla: "Frissítő testpermet gyöngyöző koktél a limoncello és a nektarin harmóniájával, a frézia és lótusz virágainak friss illatán, melyet élénk narancsvirágillat leng körül. E-vitaminnal és glicerinnel dúsítva, melyek lágyítják és óvják a bőrt, és Önt tetőtől talpig fénylő ragyogásba burkolják."  
kedvenc körömlakkom a nyáron, illetve amit a legtöbbet használtam, sőt majdnem el is használtam: Miss Sporty Lasting Colour 130-as. 

a láb különleges ápolása: Farmec, gyógynövényes sarok puhító krém. tavaly már gondjaim voltak a sarkammal, repedezett, sokat talpaltam. az idén elég volt esténként bekennem ezzel és a sarokreszelőt szinte elő sem kellett vennem egész nyáron! :)


amint látjátok sok Amway-es cuccot használok, ez leginkább  anyukámnak köszönhető, hisz tőle kapom a nagy részét. ez itt most nem reklám akar lenni, még mielőtt félreértitek csak nekem ezek a  dolgok tényleg bejönnek, évek óta használom őket és míg más az  Avonra és társaira esküszik, addig én eezekre. :) ;) (tudnék még ide linkelni sok dolgot, sampont, sminkcuccokat, testápolót. talán majd egy másik posztban. :))
TI miket használtatok a nyáron, amik beváltak? 




2 megjegyzés:

pipacs at: 2012. szeptember 29. 23:37 írta...

Az a lakk nagyon ott van! :) A többi terméket sajnos nem ismerem. :(

Elinore at: 2012. szeptember 30. 11:42 írta...

hátha más is kedvet kap hozzájuk és nem csak nekem okoznak majd nagy örömet ezek a cuccok! ;)

Megjegyzés küldése

newer post older post